Térdfájás futása után. Csontok elhelyezkedésének problémái


térdfájás futása után

Szerző: Gazdag András Már 14, BlogSportTérdpanaszok Nincsenek hozzászólások Végre itt a jó idő, ami egyeseknél azt is jelenti, hogy ismét előkerülnek a futócipők és azonnal célba veszik térdfájás futása után város futópályáit. Ilyenkor fordulnak elő sajnos, a hirtelen terhelés miatt kialakuló térdfájdalom, ízületi fájdalom, futó térd.

  • A Testnevelési Egyetem testnevelő-úszó és triatlon-edző, illetve testnevelő-gyógytestnevelő szakain szereztem meg diplomáimat.
  • Nyáron sokan kedvet kapnak a sportoláshoz, futni, kerékpározni, edzeni kezdenek, ám nem kevesen vannak, akiket néhány hét után feladásra késztet a térdfájás.
  • Mit kell csinálni a csuklóízület fájdalmával
  • Kézízületek kezelése
  • A "futótérd szindróma" amatőr és profi sportolók körében is ismert jelenség.
  • Orvostudomány és közös történet
  • Amikor a barátaim megtudták, sorra figyelmeztettek, hogy ha nem hagyom abba, tönkreteszem a térdízületeim.
  • Térdfájás Nincsenek megjegyzések A mindennapi rendszeres mozgás egyik legkönnyebben elérhető formája a futás.

Habár a reklámok azt hangsúlyozzák nincs idő a fájdalomra és elég ilyenkor csak a tablettákra és krémekre hagyatkozva várni a javulást. Úgy gondolom a mai kor tudatos embere igen is szeretne a dolgok mögé látni és valós megoldást találni a problémára!

Facebook Twitter LinkedIn Először is nézzük, mi az a rész ahol a fájdalom jelentkezik?

térdfájás futása után

Combunk külső felszínén fut egy erős kötőszövetes lemez Tractus Iliotibialis amely a térdünk hajlítása, nyújtása során hozzá ér a combcsontunk külső részéhez Lateralis Epicondilus. Abban az esetben ha a Tractus tónusa megfelelő a csonton való oda-vissza mozgásával nem okoz problémát, viszont ha térdfájás futása után feszessé válik könnyedén irritációt okoz, ami gyulladáshoz vezet.

térdfájás futása után

Mik a legfontosabb teendők térdfájdalom esetén? Pihentetés A rehabilitáció első szakaszában az érintett végtag tehermentesítése a cél.

Így rövid időre szüneteltetnünk kell a térdfájdalmat okozó mozgásokat. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy pihenésen kívül semmit nem kell tennünk a gyógyulásunkért. Sőt az igazi munka csak most kezdődik!

térdfájás futása után

Lazítás nyújtás.